dilluns, 14 de gener del 2013

L'entrevista

    ENTREVISTA A LA MONTSE URIBE (Professora de 3r D)

  1. Quants anys fa que estas aquí a l’institut?  8 anys.  
  2. Quantes assignatures fas? Física química i naturals de 3r  i 4t .     
  3. Tagrada ser professora?  Sí, de vegades.
  4. T’agradaria canviar de professió?   No m'ho he plantejat.
  5. Quantes hores estàs a l'insti?   Unes 38 hores.
  6. Alguna vegada has viatjat?     Sí.
  7. T’agradaria canviar d’institut?  No.
  8. De petita pensaves ser professora?   Sí.
  9. Et sents comòda aquí a l’institut? Sí, molt.

 


     ENTREVISTA A LA NEUS FERNÁNDEZ (Tutora de 3r D)

      1. Quin és el teu color preferit? El meu color preferit és el verd. 
      2. On t’agradaria viatjar? M'agradaria anar a Austràlia a la Vaua de Carol.
      3. Quin és el teu menjar preferit? El meu menjar preferit són les amanides.
      4. T’agrada llegir llibres? No m'agrada.
      5. Saps cuinar? Sí.
      6. Fumes? Sí, molt poc. 
      7. Quin és el teu programa preferit? I la teva novel·la? Cap. 
      8. T’agrada la classe Aula Oberta? Sí. 
      9. Quin tipus de música t’agrada? M'agrada el Reggae i el Jazz. 
     10. Fas algun tipus d’esport? Sí, voleibol, senderisme i submarinisme.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada